Firdevss167 Deniz00 bende 5 agustosta spinal sezeryan doğum yaptım ben sezeryan anında çekiştirme asılmalarını çok hissettim yarım saat içinde benim ayaklarım açıldı doğum sonrası da dikiş ağrım oldu nescafe kesinlikle içmeni tavsiye ederim başım da ağrımıştı
Firdevss167 Deniz00 evet bebeği çıkarırken asılmalarını çekiştirmelerini de çok hissettim ben bir bende mi böyle oldu bilmiyorum banada yazın sezeryan tecrübeli anneler
Deniz00 Firdevss167 teyzem aynı hastanede aynı doktorda doğum yaptı bişey hissetmediğini sadece oluşan boşluğu hissettiğini söyledi ve uyuşması 3-4 saat arasında geçti
Firdevss167 Deniz00 ben sadece kesik acısını hissetmedim asılma bastırma çekiştirme hepsini hissettim bebeğim 4 kiloydu aceba ondan mı hissettim