Deniz00 Sonda konusunda hiç kötü düşünme uyuştuğunda takılıyor çıkarırkende acı hissin daha başlamamış oluyo yani sonda konusunda için çok rahat olsun dikiş konusunda illaki ilk yürüyüşte olacak ama aman aman kötü bi ağrı değil inanki ben bol bol yürüdüm bide anestezi sırasında kesinlikle kasma kendini kastığın zaman doğum sonrası ağrın kasıldığın için olur dikişlerimden çok kendimi kastığım için kaburgalarım çok ağrımıştı oturarak uyuyodum onada zaten sıcak su torbasıyla çözüm bılmuştum 😂 güzel düşün güzel olsun bol bol foto çek ben çekmedim pişmanım ikincime inşALLAH dedim bakalım bende kasımda doğurcam 😂😂