Bankacianne48 Yasemiiin hiçbiri tam günü gününe cikmiyor ki zaten bnmde 3 hafta önde ama adet tarihine göre baz alarak dogum oluyor çünkü başka doktor 1 hafta ilerde diyor başka doktor 3 hafta diyor
bugo 30+2 deyim. En son 28 haftalıkken doktora gitmiştim 1200 gr çıkmıştı. Sizce şuan kaç olması gerekiyor hanımlar, benimle aynı haftada olan var mı🙊
Yasemiiin bugo benim 28 haftalıkken 1300 gr dı. Normal yani canım bu haftadan sonra başlıyorlar asıl kilo almaya
Bankacianne48 Yasemiiin ilk dogumsa 38 39 gibi alir bnm ilk doğumu 37+2 de olmuştu sezeryan o yüzden bunuda beklemeyiz sezeryan yerine baskı yapıyormuş son zaman 37 38 arasi gidicem bnde doğuma
Yasemiiin Bankacianne48 evet yaaa bazen benim geri de bile çıkıyor oynuyor çok yaaa net bişi olmuyor kilo bile değişiyor azalıyor çoğalıyor doğunca görcez artık nasip olursa 🥰😆😆
Yasemiiin Bankacianne48 ilk doğum evet bakalım merak ediyorum haftaya kontrol de sorcam doktoruma inşallah 39 demez çok çünküüüü😌
Kara1833 Esmila geçiyorda galiba biz çok bekliyoruz zaman geçsin diye oyüzden geçmiyor gibi 😂😂 hazırmı bebişin kıyafetleri kızmı erkekmi hastane çantasını nezaman hazırlamayı düşünüyorsun
Bankacianne48 Yasemiiin bebeğe göre değişebilir bizimde 38 artiya geçmeden almam dedi 37+1 de kontrole gittim nst de sanci cikti normal doğum başlamadan almamız lazım hemen dedi yarin gel alıyoruz ve aldı 😅😅 bnm fıtık var belimde kitleniyorum cunku zorlandigim zaman o yüzden normal yapamazdik
Yasemiiin Kara1833 kızçem olucak inşallah 🥰 hazır kıyafetleri işte hastane çantası için bazı eksikler var onları tamamlayıp kıyafetleri yıkayıp ütüleyince herşey bitecek inşallah 32.haftayı bulur hastane çantamın bitmesi 🥰 sizin cinsiyet ne hazırmı sizinkiler 🥰😌
Esmila Kara1833 daha hiç birşey almadık inşallah bu haftadan sonra alıcam eşim yurt dışındaydı cinsiyeti kız sizin hazırmı sizin bebiş kız.mı erkek mi 💕
Yasemiiin kubratopal35 yaa Allah bi avazda kurtarsın inşallah sağ sağlım kucağınza alın çok heycanlısındr şimdi🥰🥰