Yasemiiin Ilkayy bende sezeryan olcam haftaya kontrol var bakalım diyecem doktora 37 de al beni diye kabul edermi acaba 😁
Gzey123 Yasemiiin sabaha kontrolüm var ilk gebeliğim olduğu için bilmiyo ru m ne dicek doktor. Gönlüm normal den yana ama bebeğim ve beni sıkıntıya sokacak risk olursa da doktorum ne derse kabul ederim yani.