Yasemiiin Merveakcaaa evet daha da hissetdikce bebişi iyice bi sabırsızlık oluyor sağlıkla gelsinler tek de 🥰🥰
beyza1234 Yasemiiin 39. haftaya giriyoruz bu aksam 🌺 30 la 36 arası su gibi gecti gerisi gecmiyor normal dogum bekliyırz hiç gelmeye niyeti yok dedi doktor 42 ye kadar yolu var dedi umarım olmaz 😂
Yasemiiin beyza1234 yaaa ne güzel allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah sizin bebiş baya nazlıymış. Bizde görmek nasip olur inşallah o rakamları 😆🥰❤️❤️
Merveakcaaa Yasemiiin o kadar belirginleşiyorki hareketleri her bi hareketinde gözlerim yaşlı 🥲 sağlıkla alalım inşallah kucağımıza hepimizz❤️🥲