Kucukmucize AnnesiyimM53 yumurta kaşar peyniri ceviz badem et kuru bakliyat tavuk et suyu haşla çorbalara bulgur pilavına koy et ağırlıklı tüket biraz
AnnesiyimM53 Kucukmucize bu dediklerinim hepsini yapıyorum ilk gittiğimde iki hafta gerilik var dediğinden beri hep sağlıklı besleniyorum ama git gide artıyo gerilik
Kucukmucize AnnesiyimM53 anladım canım başka bi doktora git istiyorsan insan üzülüyor vs anlıyorum benimde öyle oldu
AnnesiyimM53 Kucukmucize yarın rutin kontrolüm var başka bir doktor ona gidicem o da olmazsa birde özele gitmeyi düşünüyorum inşallah 🤲🏻
AnnesiyimM53 Ysmmmnn hiç öyle birşey söylemedi bana ya haftası artıyo da bi sorun olmasa artmazdı dimi hafta geriliği😭😭
AnnesiyimM53 Kucukmucize ben rizeliyim rizede oturuyorum nasıl olacak bu iş he çok takıyorum kafama ya haftası artarsa
Kucukmucize AnnesiyimM53 aynı yerdeysek doktorumu önerecektim .Anlıyorum seni dediğim gibi yap canım inşallah yoluna girer
Pembepanterr AnnesiyimM53 yaparlar canım benimde 33 haftalıktı 31 görünüyordu detaylıya girdim bebeği besleyen damarın birinde çentik oluşmuş mesela ondan öyleymiş belki bir ilaç falan başlatır
Esramertt AnnesiyimM53 kemik suyu içmenin bebeğe hızlı kilo aldırdigini ve gelişimini olumlu yönde etkilediğini biliyorum istersen bı araştır canım
Esramertt AnnesiyimM53 üzülme canım Rabbim sağlık sıhhat versin inşallah olumlu düşün etkilenir bebeğin
asyahumam AnnesiyimM53 üzülme cnm haftan iyi inşallah birkaç hafta daha dayanirsa doğum için sıkıntı olmaz. Benim bebeğim haftasini tamamlamasina rağmen 39 haftada küçük doğdu 2600 Gram ama çok şükür sağlık sorunu yok sen dua et
AnnesiyimM53 asyahumam ediyorum hep dua ediyorum ama iki haftaydı 3 hafta oldu doktora gitmeye korkar oldum ya ilerlediyse diye ne etcem ben ya 😭