AnnesiyimM53 benim bebeğimin de karın çevresi geriden geliyor,kilosu da alt seviyede. Bana da dediklerinde çok üzüldüm, hâlâ da üzülüyorum ya düzelmezse diye 2 hafta sonra tekrar kontrolüm var düzeldi mi diye. İnşalla h sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi 🤲🏻