Umay21_ iyi ki tıbbın geliştiği bir zamanda yasiyoruz ve normal dogum olamiyorsa veya anne istemiyorsa bebegi saglikli sekilde dunyaya getirmenin sezaryen gibi alternatif bir yolu var. Yorumumla sezaryen olacak anneleri gucendirmek istemem cunku dogum dogumdur ve bebegin saglikla dunyaya gelmesi en onemlisi. Ama ben kendimden ornek vericek olursam korkuyla gittigim hastanede cok kolay (elbet zor kisimlari oldu ama) bir normal dogum yaptim. Hamilelikte bebek siyatigi tuttugu icin topalladim. Dolayisiyla yuruyus bile yasakti bana yatak istirahatliydim. Squat yapmazsan doguramazsin dediler, sezaryene donecek dediler. 40+5′e geldim ne bir belirti ne yalanci sanci olmayacak olsa da ben kesin ölür biterim dedim. Ne oldu biliyor musun? Az suyum geldi hastaneye yattim, 6cm’e kadar hic sancim olmadi, sadece 5 saat sanci cektim onun da 2-3 saati epidural aldim ve kesisiz normal dogum yaptim dogumhaneden 20dkda ciktim. E ne oldu hani normal dogum yapamazdim? Hani cok zordu? Dogumhaneden de odama yuruyerek gittim. Ilk birkac gun yorgundum ama cabuk toparlandim. Sen once Allah’a sonra bebegine guven. Kolay saglikli dogumun olsun insallah