Umay21_ niye dikiş ağrısı çekip bebeğini kendin almayasın ki yatağından ben hep kendimi böle cesaretlendiriyorum geçen ablam doğum yaptı lohusa servisine bir kadın geldi tekerlekli sandalyede bebisi kucağında doğumdan çıkmış odasına geliyordu onu görünce aşırı normal doğum yapmak istedim ablam bizim mecburi sezaryen oldu önce bebeği geldi sonra kendisi dikişlerinden kan sızdı acılar çekti absürt bi durum olmazsa normal doğum en sağlıklı ve en iyisi yani tabi bu benim fikrim sezaryen de olsa normal da olsa kavuşmak çok güzel sağlıkla gelsinler 🧿❤️