Umay21_ normal doğum yaptım. Ve korkutmak istemem ama acayip dikiş.
Çok çektim evet fakat her insan bir olmaz. Sürekli tek tarafa ağırlık verdiğim için ödem topladı.
Doğum sonrası pansumanınızı düzenli yaparsanız daha çabuk iyileşirsiniz.
Ben 11 saat sancı çektim doğumdan önce yalvardım sezeryan sezeryan diye fakat doğuma girdim sancı dan daha hafifti.
Şimdi yine hamile kalsanız sezeryan mı normal mi yaparsınız diye sorsanız, herşeye rağmen normal.
Çünkü en başta evladının kokusunu o an içine çekiyorsunuz, kucağınıza alıyorsunuz herşeyi unutup.
Artı Bir kaç kere ameliyat olmuş biri olarak ve bünyemin zayıf olmasından dolayı sezeryanda daha geç iyileşirdim diye düşünüyorum. Emzirirken zorlanırdım, ilerde de en ufak şeyde hassaslık gösterirdim. Tabi bu benim bünyeme göre yorumumdu.
İnşallah hayırlısı ile en sağlıklı şekilde yaparsınız doğumunuzu, sağlıklıca kucagınıza almayı nasip etsin inşallah Rabbim 🤲🌺