Nehir-Poyraz Seda066 genelde kimyasal gebelikde oluyo canım öyle umarım değildir üç kere başıma geldi
Damlakrdg Benim adetimden 7gün önce 27.48 5gün önce 55.60 çikti yarin tekrar kan vericem şuan bata 3gün var değer artışı güzelmi 🤲🏻❤️
Nazendehanim Deryaasn ben ilk gebeliğimde kan vermemiştim ultrasonda görmüştük direk acaba vermek mi gerekiyor
Pambix busra2253 ilk gebeligimde pko vardı ve beklediğim adet zamanı 0 di..aradan 12 gün geçti bu sefer silik çizgi çıktı 56 ydi değerim .oğlum oldu ..bu gebeligimde pko yoktu bu sefer ama 1yil olmayınca ovulasyon testiyle denedik. Yumurtlamanın 10.gunu silik çizgi çıktı 39 çıktı 😊 çok şükür …ikinci oğluma hamileyim.
NurCeren00 Esmanur1905 amin canım benim. İnşallah seninde en kısa zamanda pozitifi gördüğün gönler gelir ❤️
Minisi busra2253 adet tarihine kaç kala hatırlamıyorum ama ilkin sabah test çubuğu baya kırmızıydı aynı gün beta hcg 210, 2,3 gün sonra 495, sonra 1000leri gördük 🥰 2 3gün arayla kana bakılıyor düzenli artış bekleniyor
yesilkelebek busra2253 adetime 3 gün kala 203 ile öğrendim 2 gün sonra yani adetime 1 gün hala 648 oldu. Sonra doktorum bir daha da baktırmadı beta hcg me:)
BerayAzra İlk hamileliğimde adetim 2 gün geçmişti 2022 ile öğrendim🙏 şimdiki gebeliğimde adetim 2 gün gecikmişti 190 ile öğrendim 2 gün sonra 447ydi.
Bktece busra2253 adetim 3 gun gecikince evde once test yapmistim cok koyu iki çift cizgi görmüştüm sonra doktora gittiğimde beta 642 çıkmıştı
SevimnurBaaran busra2253 benim adetlerim duzensiz. Tahminen olacağım tarihten 3 gün sonra kanda 673 çıktı. 4 gün sonra 9123 çıktı. İlk hamileligimde 77 çıkmıştı 2 gün sonra 396 olmuştu
Midnightev Lavantakokusu Seda066 zeroglu12 benimde öyle tedavi görüyorum bugün kan verdim 0.2 çıktı adetime 7 gün var pazartesi bi daha istedi doktorum inşallah bende sizin ki gibi bir sürprizle karşılaşırım