Ozlemdiril busra2253 adetimden 2 gün sonra 30 cıktı tekrar 2 gun sonra 60 ve 4 gün sonra 240 dı keseyi bile göremeyiz dedi doktorum suan 5+2 gozukuyorum ama baya geç döllenme olmuş o yüzden yavas ilerliyoruz 15 gün sonra gdip keseyi ve bebegi görürüm inşallah ☺️
Betemmm busra2253 adet söktürücü vermişti doktor kanda gebelik çıkmayınca artık adet olamıyordum iki ay olmuştu olmayalı birde soğan suyu içiyordum adet olmak için sonra içimden test yapmak geldi ve çok silik çizgi çıktı sonra hemen kan verdik 29 sonra 67 sonra hep iki günde bir iki kat arttı en son 700 küsür dü bi daha vermedim
NurCeren00 Esmanur1905 regl tarihimden 2 gün önce evde test yaptım. Erken gebelik testi. Silik çizgi çıkınca hemen hastaneye gittim. 30hcg reglmden 2 gün önceydi. Regl gününde 120 oldu ☺️
Esmanur1905 NurCeren00 bende 4 gün öncesinde yaptım negatif çıktı 😔😔 insaşlah sizde sağlıklıca kucağınıza alırsınız bebişinizi 🥰
Hatun58 busra2253 adetimden 10 gün sonra 1.20 çıktı 5 gün sonra tekrar yaptım 58 çıktı sonra 118 sonra 500 sonra 1498 sonra 4000 derken derken 6+1 olduk 🥰
Omay0707 Hatun58 merhaba adetten 10 gün sonra 1.20 cıktıgında en son ilişkine zamandı hatırlıyormusunız😊
Deryaasn Adetime 5 gun kala 21,iki gun sonra 83,iki gun sonra 350,yaklasik 20 gun daha sonra 67.000 :)
NurCeren00 Esmanur1905 amin canım benim. İnşallah seninde en kısa zamanda pozitifi gördüğün gönler gelir ❤️
Deryaasn Nazendehanim aslinda kabul edilebilir bir deger yok 2 gunde bir 2 kat artmasi gerekiyor o yuzden duzenli kan vermeniz gerekiyor ona gore hamilesiniz diyorlar yani benim 21 ve 80 ciktiginda doktor simdilik var yada yok diyemem demisti
Gurumisevda Nazendehanim normalde beta hcg 0 ile 5 arasında her iki günde bir katlanarak artıyor benim mesela 5. Haftada adetimdrn 10gün sonraydı 1206 çıktı kiminin 5000 falan çıkmış değişiyor ama 1000 ise kesin hamilesin demişlerdi tahlil yerinde ama hamilelik daha erkense daha düşük olabiliyor
Nazendehanim Deryaasn ben ilk gebeliğimde kan vermemiştim ultrasonda görmüştük direk acaba vermek mi gerekiyor
iremkocbiyik busra2253 330′du ilk değerim. Adetimin gecikmesinin 3.günüydü planlı olduğu için kan testi yaptırdım hemen çıktı :) sonrasında 2 günde bir kan verdim 2 katı şeklinde artması gerektiğini söyledi doktorum öyle de oldu çok şükür :))
User61 Portakalimsi545 1.20 değerde iken gebelik yok dediler mi size. Bi arkadaşımın beta değeri 2.30 sağlık ocağı ona gebelik yok dedi