Sat:25 Temmuz
Yumurtlama:07 Ağustos
Bat:25 Ağustos
Bat’a 9 Gün - 17 Ağustos 20:00 | 0.919
Bat’a 5 Gün - 20 Ağustos 21:00 |11.9
Bat - 25 Ağustos 13:00 | 36.6
doktorum kimyasal gebelik olabileceğini söyledi bu sebeple 27 Ağustos - 30 Ağustos tekrar kan tahlili istedi. Doktorum mutlaka 2 kat artması lazım dedi çok kötü sonuç dedi baya bir korkuttu yıprattı beni 2 günde, ilk gebeliğim olacaktı çok sevinmiştim. İnternette araştırdığıma göre minimum en az %60-%70 oranında artması bile sağlıklı gebelik olabileceği anlamına geliyor diye okudum. Bende acaba adet günüme kadar yavaş ilerleyip adet günümden sonra birden yükselir mi? Ben 2 günde 1 ölçtüremedim ama ilk yaptırdığım teste göre en az %60 artsa 25 Ağustosta yaptığım test normal gözüküyor. Bugün akşam test vereceğim. Fikriniz var mı?