poyrazinannesi3547 busra2253 3 gün geçiknce test yaptım çıktı sonra kan vermiştim 1221 beta hcg degeri
Kbrakrc Ya benim de normalde adet günümden 2 yada 3 gün erken oluyorum bazen gününde erken saatlerde oluyorum. Bugün adet günüm ama adet olmadım evde yaptığım testler de negatif çıktı kaç haftadır uygulamada söylenen belirtiler var bugün gittim devlet hastanesine beta testi için ücret istediler öncekinde istememişlerdi sizde de böyle bi ücret talebinde bulundular mı kadın doğumada sıra bulamadım maşallah herkes hamile ilçedeki sanırım Bir türlü randevu bulamıyorum
Nehir-Poyraz Kbrakrc devlette acilde verdim her zaman beta ücret falan istemediler ne demek devlette ücret istemek
nevinozdemir busra2253 ben hiç ihtimal vermedim adetim gecikti iki hafta sonra 5460 çıktı ilk ogrendigimde
canoldunbebegim Adete 2 gün kala 579 çıktı doktor gebelik oldugunu söyledi bi kaç gün sonrası keseyi gördük zaten 🙏🥰
Hanileanne busra2253 21 Eylül son adet 20 ekim beta 19 22 ekim 68 23 ekim 107 30 ekim kontrole gittiğimde keseyi görmüştük
anonymous Adetime 5 gün kala 150, adet günümde 950, 2 gün sonra 2800 hcgb ile yolumuza devam ediyoruz kesemizide gördük 2 hafta sonrada kalp atışını duycaz Allah’ın izniyle🤲🏻 Hayırlısıyla bebeklerimizi kucağımıza alalım inşaAllah 🤲🏻
Kbrakrc Nehir-Poyraz evet bende şaşırdım bir kere daha yaptırdım yine acilde ama bu sefer doktor normal kayıt değil test yaptırmak istediğini söyle ücreti var yatır öyle yaptırabilirsin testi dedi
-Arya- busra2253 İlk baktırdığımda adete 1 hafta kala 19 çıktı. 2 gün ara ile 75, 277 çıktı. En son ise 4500 olmuştu ve kese göründü 🌼
Seydatuncer Adet günüm 5.günü 71.50 Bir hafta sonra pazartesi 1342 Perşembe günü yani bugün 5500 Ama keseyi hala göremedim galiba geç döllenme yaşıyorum
Seda066 Gnerbeb_12 bende adetim gün geçti beta 22 çıktı sonra adet oldum yarın kan vercem acaba üstünemi oluyorum
Nehir-Poyraz Seda066 genelde kimyasal gebelikde oluyo canım öyle umarım değildir üç kere başıma geldi
Midnightev Lavantakokusu Seda066 zeroglu12 benimde öyle tedavi görüyorum bugün kan verdim 0.2 çıktı adetime 7 gün var pazartesi bi daha istedi doktorum inşallah bende sizin ki gibi bir sürprizle karşılaşırım
gbyalcin busra2253 reglimin beşinci günüydü 1258 çıkmıştı dört haftalıktı o zaman. Üç dört gün sonra kasık ağrısıyla hastaneye gittim. Keseyi gördüm. 5+5te de vajinal ultrasonda kalp atışını duydum