@busra2253 canım benim adetim düzensiz di normal de bir ay kadra yine bekledim ilk verdiğim de 49 çıktı iki gün sonra 126 olmuştu bir hafta sonra da 2458 olmuştu bir hafta sonra doktor a gittim çok yeni gebelik dedi kese var dedi bebek te yeni dedi iki hafta sonra yine gel dedi