Zagrozunannesi Esrasena ben korktuğum ıcın yatıyorum canım yoksa bende evde olmayı tercıh ederım haftam baya ılerıde ne olur ne olmaz dıye gıdıyorum☺️☺️ınsallah sende sağ Salim dogurursun
BuFi2012 Zagrozunannesi ooo iyi yakınmış canım. Benimkide yarım saat en fazla öyle bi durumda ben neyapsam diye düşünüyodum da o sebepten sordum
Zagrozunannesi Ozlem16 kız motıve etcegıne kötü dıyosun valla ben 2 cm açıklığı hıssetmedım sancım 100lerde ama hissetmıyorum herkesin agrı eşiği degısık☺️☺️Insallah kolay bi Doğum olur canım sezeryan normal farketmez 🙃
Ozlem16 Zagrozunannesi kötu demiyorm cnm hepimiz ayni durumdayiz rabbim hepimizi yavrumzla kurtarip evimize gelmemizi nasil.etsin
Gmzens Zagrozunannesi acaba hastaneye giderken ağrınız varmıydı benimde şuan ağrım var ama gitmedim daha
Zagrozunannesi Gmzens normal canım benim 9 cm’de suyumu patlattılar doğurdum çok sukur hanımlar ben😍😍allah herkesi kurtarsın ınsallah
Zagrozunannesi BuFi2012 evde cekin sancılarınızı gerçekten hastaneye mumkun oldukça gec gidin tabi kanama vs yoksa
BuFi2012 Zagrozunannesi aynen canım. Hiç bi ortam ev kadar rahat olamaz herhalde. Hayırlı olsun gözün aydın canım. Nasıldı zor geçtimi doğum 😕