Zagrozunannesi 2 cm açılma var hanımlar ama ben eve geldim evde sancımı çekmek için😍sancı hıssetmıyorum o ayrı mevzu ama 2 saat sonra hastaneye gidicem ınsallah sabaha karşı dogururum 😂😂😂
Birglbiray Zagrozunannesi allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah bi avaz da doğrursun kolaylık versin rabbim canım🤗
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Zagrozunannesi hayirlisiyla kolayca dogum yaparsiniz inss.. bizi de bilgilendirin😊
Esrasena Zagrozunannesi Benimde 1 cm açık,nişan geldi,b3nde az önce geldm acilden ,yatışı iatemedm evde çekip gidicem,ama kaç gün olur bilmiyorum
Zagrozunannesi Esrasena ben korktuğum ıcın yatıyorum canım yoksa bende evde olmayı tercıh ederım haftam baya ılerıde ne olur ne olmaz dıye gıdıyorum☺️☺️ınsallah sende sağ Salim dogurursun
BuFi2012 Allah bi avazda kurtarsın canım. Hastaneye ne kadar yakınlıktasınki eve geldin Zagrozunannesi
Ozlem16 Bende agrim basladi gittim acilmam yook eve geldm sabah gidecem ama anladimki normal dogumun sancisi fena sabah sezaryan isteyecm 2 saat agri cektm cok.kötuydu ter döktm
Zagrozunannesi Ozlem16 kız motıve etcegıne kötü dıyosun valla ben 2 cm açıklığı hıssetmedım sancım 100lerde ama hissetmıyorum herkesin agrı eşiği degısık☺️☺️Insallah kolay bi Doğum olur canım sezeryan normal farketmez 🙃
Ozlemmmmm Zagrozunannesi Allah yardimcin olsun cnm kolayca dogur insallah saglikla kavus bebisine bizede dua et 😍
1987gokce Zagrozunannesi ay hadi çok şükür geçen konuşmuştuk sonunda desene 😂 Rabbim bir avazda kurtarsin inşallah