BuFi2012 Zagrozunannesi aynen canım. Hiç bi ortam ev kadar rahat olamaz herhalde. Hayırlı olsun gözün aydın canım. Nasıldı zor geçtimi doğum 😕
Zagrozunannesi BuFi2012 Doğum hikayemi yazdım 😍eh işte ne kolay ne zor orta bi şey işte sağol canım🙏😍