Aşermemden dolayı sürekli sakız çiğniyorum kesinlikle mideyi öyle bir rahatlatiyorki. Daha hic aman aman bi mide yanmasi yasamadim 38 haftalik oldum. Diger hamileliklerimde hep midem yanardi ama bunda olmadi kesinlikle sakiza veriyorum.Denemenizi tavsiye ederim