Aynı acılar bendede var. İçtiğim suyu, yediğim bir lokma ekmeği dahi sindiremeyip kusuyorum ve içimde ejderha varmışcasına yanıyorum. Bu kadar erken başlaması ve hamilelik boyunca sürebilecek ihtimalinin olması beni çoook korkutuyor.
Gündüz Dramamine - Gece Zofer kullanıyorum ama pek bir faydasını gördüğümü sanmıyorum yanmalarım azalıyor ama geçmiyor.
Süt,çubukkraker,patates,soda,zencefil,sakız,elma,salatalık,leblebi akla gelebilecek çoğu şeyi denedim ısrarla yanmam devam ediyor doktorum normal olduğunu söylüyor. Hayattan soğudum kendimi o kadar kötü hissediyorum ki artık hiçbirşey yapmak istemiyorum. İnsanlar benden uzak olsun istiyorum. Psikolojim bozuluyor galiba 😭