Busra-61 minikkelebegimmmm 13+4 teyim ara ara benimde çok şiddetli oluyor gaviscon kullandım pek fayda göremedim ondan sonra renni şurup önerdi doktorum onu kullanıyorum kesiyor yanmayı ama her zaman değil
Merve_0109 minikkelebegimmmm bende aynısını çekiyorum şuan yoğur salatalık falan iyiyorum birazcık rahatlıyor
ozge_sblr minikkelebegimmmm Rica ederim canım. Hamileliğin sonuna kadar devam etmiyormuş mide yanması. Bebek aşağı inmeye başlayınca yanma ve nefes darlığı geçiyormuş. İnşAllah hayırla doğsun bebişler 🌸
rabiamustafa minikkelebegimmmm sabh kalktığında soğuk süt iç canım oda çok etkili yandığı zamanlardada içebilirsin tabi sadece sabh deil😊
Neseay minikkelebegimmmm ben gastritim olduğu için sürekli yaşıyorum üç yudum ılık süt iyi geliyor (yalnız üç yudum olacak nedense az yada çok fayda etmiyor ) ilaç olarak da bana en iyi Gaviscon şurup iyi geliyor.
Muazom Neseay annemde böyle derdi gerçekten üç yurdumun bi tılsımı var galiba inşAllah herkeste işe yarar ben de yarıyor
Esssmom minikkelebegimmmm buralarda bir yerde okumuştum şekersiz sakız onermislerdi dislerimde sıkıntı olduğu için deneyemedim😪 siz bi deneyin isterseniz😊
Gokce91 Karbonat ve su bana iyi geldi, ama ödem yapıyor diyorlar. Ben 1 çay kaşığının ucuyla bir çay bardağı suya koyup gece içiyorum
aley_ckmk24 minikkelebegimmmm pulset diye bir ilaç verdi doktorum. İlacın etkisini çok görüyorum 20. Haftada falan başladım şuan 36.6 haftalığım hiç midem yanmadı doktoruna danışıp yazdırabilirsin
Merakettiklerim Canım 37+6 hafalik hamileyim. Yaklaşık 10 gün olacak bende de mide yanması sorunu var. Ve geceleri oluyor bende. Benim çözümüm çok azıcık ballı ılık süt oldu. Bana çok iyi geldi. Rahatla uyuyorum onu içince.
Balliko Merhabalar Güzel anneler ve anne adayları 🥰 benım de midem bulanıyor kötü oluyor geceleri prılam Dr kullanıyorum ((kı arada kusuyorum ) Ne olduğunu çözemedim benımde ağzıma böyle acı su değil ama su gelıyor sürekli bişeyler yeme isteği duyuyorum açık limonlu çay iyi gelıyor ama hep bişeyler yemek içmek benı yoruyor nasıl bişeyler deneyebilirim (zerdecal zencefil ve süt içemiyorum 😣)
Busra-61 Balliko zencefil doktorunuza sormadan kullanmayın zaten. Bana nane limon kaynattım birazda bal kattım o çok iyi geldi ama tabi sabah akşam prilam bende içiyorum onun harici nane limon ama onuda doktorunuza sorarak hareket edin bazı bitkiler her hamilelikte farklı olduğu için doktorunuz daha iyi bilir 🙂
ezgikptngl minikkelebegimmmm ben 32+4 haftalığım yaklaşık bir haftadır başladı yanmalarım soğuk süt çok iyi geliyo yada doktoruma gaviscon yazdırdım şurup şeklinde oda hemen kesiyo
Ayzetuka minikkelebegimmmm gaviscon yada süt içiyorum beni ennnn çok zorlayan şey mide yanması hamilelikte. Ne yesem ne içsem yanıyor. Acı, tatlı, tuzlu, ekşi, yağlı, baharatlı, gazlı, sıcak hiç farketmiyor hepsi yakıyor 🤦🤦🤦