minikkelebegimmmm benim 30. Haftalarda başladı. Baya sindirmede de sorun yaşadım maden suyu içiyordum ama geçmedi. Doktor duorenne vermişti onu içiyorum o da uzun süre faydası olmuyor. Doktoruma söyledim sindirim için ilaç verdi. Gece kaç kere nefesim kesilerek uyandım malesef. Reflü olmuşum ben. En iyi tavsiyem sık sık az az ye canım. Gece yatmadan önce de bişey yeme. Özellikle tatlı bişeyler yeme gece. Yatmadan en geç 4 5 saat önce karnını doyur sonra çok ağır bişeyler yeme. Kızartma, tatlı tarzı şeylerde tüketme. Yanma hissin azalır. Yanma olunca pek bişey fayda etmiyor malesef. Doktoruna da sor doktorun da eminim bişeyler önerecektir