Ela532 17+4 oldum hamilelikten önce kullandığım demir ilaçları tiroit ilacı derken birden kilo almıştım 74 kg ile hamile kaldım geçen haftaya kadar 72,5 kg ya düşmüştüm ama benim bulantılarım oluyordu ve iştahım azalmıştı ama zorluyordum kendimi yiyordum normal yemeğimi sadece iştahsızlıktan porsiyonlar küçülmüştü bu hafta iştahım normale döndü gibi 73,5 olmuşum İllaki vücut ödem de yapıyordur karnımda sürekli bir şişlik var zaten Sizin aldığınız 4 kg çok değil bence ama ilerleyen haftalarda iştah baya bir açılıyor dikkat etmekte yarar var doğumdan sonra veririz inşallah aldığımız kiloları bebeklerimiz sağlıklı olsun yeter 🥰