muges44 Yok ya ben 4 yıl önce rahimden parça aldırmıstim hem rahime hem bağırsaklara sicramismi diye kontrol edilmistim ve yaraalrda arada bir hala çıkıyor evde pansuman yapıyor uz başka çaresi yok demişti doktor 2 yıldır yoktu geçen farkettim birşey çıkmış anlattım doktoruma oda daha önceden böyle bir operasyon geçirdiğim için ve arada çıktığı için bebek normal doğumda enfeksiyon kapabilir dedi her türlü Sezeryana almaliyim seni dedi öyle yani