gokcekocyigit07 Balbocegmm çok iyi anlıyorum bende defalarca çok ağır şeyler yaşadım ama anne olarak güçlü olmak zorundayız 🤗
Hosgeldinbebek Balbocegmm ay pardon genetik test gibi algılamışım, ben hep adete 4 gün kala flan öğreniyordum beta baktırıp
Balbocegmm Nehir-Poyraz maşallah canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🏻🙏🏻 Nehir-Poyraz kaç gün olmuştu peki 16 çıktığında adetiniz geçmiş miydi
Nehir-Poyraz Balbocegmm ilk kanu saat kaçta verdiysen iki gün sonrada aynı saatte ver düzgün artmışsa sağlıklıdır canım ben üç kimyasal gebelik geçirdim şuan yine hamileyim ve gayet sağlıklı ilerliyo çok şükür 🤲🏻 İki günde bi kan ver
Gamze1313 Nehir-Poyraz Bnde sonucmu öğrendim değerlerin iyi dedi sağlık ocağı ama 2 düşük yaomisisn doktor kontrolünde olmalısın dedi bakalım 31 nde de randevum var bnm beta HCG deherim 40.10 çıktı iki gün sonra yine vercem bnde hayirlus olur ins hakkımızda
Gamze1313 Nehir-Poyraz 31 nde hastanede vercem ya binsaat çıkar orda sağlık ocağı da iki gün sonra cikio
Mom872 Balbocegmm benim 2 gun gecikince 68di. Normal geç döllenmeden oluyor. Önemli olan duzenli artması
Nehir-Poyraz Gamze1313 doğru ben hep acilde verdiğim için beklemedim. İnşallah güzel haberler alırsın
Asena17 Balbocegmm ben 19 la ogrendim 2 gun once kalp atisini gorduk dusuk degerle ogrenmeniz onemli degil 2 gun de 2 kat artisi olmasi onemli