Asena17 Balbocegmm adetime 2 gun kala 19 du adet gunumden 1 gun sonra 116 adetten 3 gun sonra 211 adetten 6 gun sonra 987 bir gun sonra kese gorduk
Balbocegmm Nehir-Poyraz maşallah canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🏻🙏🏻 Nehir-Poyraz kaç gün olmuştu peki 16 çıktığında adetiniz geçmiş miydi
Nehir-Poyraz Balbocegmm amin canım inşallah 🤲🏻❤️ benim adetim düzensiz canım ama uygulama öylesine tarihler gösteriyodu tahmini ona göre on gün varken öğrenmiştim ya aslında ben sana doktorun dediğini söyleyim önemli olan betanın kaç çıktığı değil iki günde bi sağlıklı artması dedi düzenli arttığı sürece sorun yok demektir bak 16larda öğrendim ama şuan 3229 yani onu iki günde bi kan vererek öğrenirsin
Gamze1313 Balbocegmm Adet gününde verdim Perşembe gunu sonra doktor sonucu bugün alirsjn dedi 4 gün bekledim ama şuan adetim. 5 gün gcemis duruomda artmıştır ama işte bn yine kan vercem hastanede bu sefer
MelekMervertlek Balbocegmm ilkinde 5 gün gecikti 7ydi şuan 2.5 yaşında 2.ye hamileyim 5 gün önce 9 du
fatmanurakkus_ Adetimin bugün gecikmesinin 5.günü eczaneden gebelik testi aldım pozitif çıktı. Hastaneye gidip kan tahlili verdim değerim 659 çıktı. Bir kaç gün sonra gidip tekrar vermem gerekiyor mu. Bilgilendirme yapabilir misiniz ☺️
Balbocegmm fatmanurakkus_ fatmanurakkus_ genelde 1000i geçtiğini görün diyorlar 2 gün sonra yine verin
Gamze1313 Balbocegmm Valla bnde 31 nde doktor randevusu aldım işte bekliom gidicem hastaneye sende durum ne 😊
Balbocegmm Gamze1313 2 günde bir kan testini tekrarlayın dediler bana da bugün tekrar kan verdim sonucu bekliyorum ama umudum yok 😔