iremgoksel Anesmer sizin epey yüksek son haftalarda çünkü pek çok kez bağlanabiliyormuş nst 😔 benim gittiğim hastanede 30₺ ama bir haftada birden fazla kez bağlanman gerekirse ekstra ücret ödemiyormuşsun ☺️
Gullusahh Bende gaziosmanpaşa başarı hastanesine gidiyorum nst ücreti hiç bi şekilde ödemedim 180 tl muaynesi var 10 günde süreli şekilde
Momocuk-48 Anesmer nst demi paralıymış vay anam vay yaa🥵 paramız bitti resmen herkes aynı durumda eminim allah yardım etsin gerçekten yuh gittiğim muaynehane zaten özel 300 ücreti bide nst vs bittik yani doğumu alışverişi saymıyorum 😵💫
Curcu Nazlican1994 ben de zeytinburnunda yaşıyorum. Hastaneden memnun musunuz? Doğum ücretleri ve doktorlar hakkında bilginiz var mı acaba?
Nazlican1994 Curcu hastaneden ve doktorumdan çok memnunum. Süleyman Yeniocak benim doktorumun adı. Muayene ücreti 175 lira, doğum ücreti normal doğum 3500 sezeryan doğum 4000 lira
Kaderberatmelek Anesmer bizde muayine 160 nst 60 tl tabi bizim sigorta yok sigortalı olanlar için yarı yarıya fiyatlar
Opheliaaa Anesmer Şasirdim çoğu kişi ücret ödüyormus Bbenim muayenenin içinde oluyor ekstra ücret ödemiyorum 150 TL herşey dahil