Fasulye24 benim bu ikinci doğumum olucak ilk doğum yaptığım doktorum sürmeneye gitti o yüzden bi türlü birinde karar veremedim kendi doktorum olsa direk ona gidicektim, çok şükür sıkıntılı bi hamileliğim yok 17 aylık afacanla yorucu geçiyo sadece 😁 sizin nasıl geçiyo 😌