UlkuDuran bende var canım 2. Ye hamileyim..3 kez iğne ile tedavi gördüm sonra aşılama yada tüp bebek dedi rahim filmi çekildim..1,5 yıl olmuştu dene yanıl bıkmıstm artk dedm yeter brakıyorm artk bıraltk tedaviyi ovülasyon testi aldım eve ona göre ilişkilermizi ayarlıylduk..kilo verdim o sırada insülin ilacım vardı kullandım vs bi baktm hoopp hamileyim ..üstelik 1 kan yaptordom cıkmadı söktürücü kullandm üstüne yine adet olmayınca dr a gittik 6 haftalık cıktı..2 hafta geç döllenme vs hamdolsun şimdi oğlum 3 yasında 2. Ye hamileyim 2. De korunmayı bıraktm 6 ay fln geçti..bu iş kafada bitiyor onj anladm.. ve şunu söyliyim benim hormonel flnda bozukluğum vardı 10 larca pco vardo dr tedavisiz asla kalamazsın demişti prpftu bide 😬 kfana takmayı bırak fazla kilon varsa ver tektavsiyem bu👍🏼