UlkuDuran bende pcoluyum. Senin gibi hem polis eşi hem polis kızıyım. Ne yaşadığını az çok tahmin ediyorum. Ben 2 yıldır istiyorum ki bir evladım olsun. Doğudayım bende sen gibi. Dediğin gibi doktor hastane şansımız yok. Çok şükür tamam artık olmuyo dediğim ayda hamile kaldım düşük yaptım. Tekrar bekledim yine aynı şeyi yaşadım. Şimdi 3.gebeliğim... Rabbim ol dedi oldu. İnşallah kucağıma da alabilirim. Dualarım seninle 🤲🏻💕