Fulya01 size ne zaman dedi bana 29 hafta kontrolümde tahmini olarak eylül 20den sonra demişti ama benim plasentamda biraz kireçlenme çıktı beslenmesi gelişimi yerindeyse 38e kadar bekleriz dedi ilk kızımda 36. haftada doğduğu için tam emin olamıyorum