mutluugizz Allah yardımcımız olsun İzmir berbat denize yakınız nem çok ev en üst çatı katı klima 24 saat çalışıyor kapanınca anında ev yaniyo dedik klimada mi sorun bakım yaptırdık adam bak abla içeri serin dedi tmm kapatalım 5 dk dedim 3 dk geçmeden ev 35 i görünce klimaci bile siz hiç kapatmayın klimayı dedi gitti 🤣 klima salonda salonda uyusam hasta olurum korkusundan uyuyamıyorum yatak odası sıcak uyuyamıyorum kaşık ağrısı hepsinden beter ne diyeyim az kaldı güzel günler yakin