Kardeleen benimde adet tarihim 17 aralıktan 1 ocağa çekildi detaylı da gittiğim Dr bebeğin gelişimi iyi 2 hafta değil 1 hafta fark çıkıyor dedi o yüzden dedim detaylı ve özelde fark 1 hafta ama devlette 2 hafta çıkıyor karışık benimki bende anlamadım
İlk bebek sanırım benim ikinci çok bişey araştırıyorum ilkinde ben de öyleydim ama korku ve heyecan bende de var evde bir çocuk daha olunca nasıl olacak düşüncesi de ekleniyor uste