Güzel anneler daha dün öğrendim sanki hamileliği 220 gun var derken 38 gün kalmış gosteriyor uygulama aslında geç döllenme olduğum için 1-2 hatta geriden geldiğimiz halde son 38 gün 😍 çok şükür şanslı hamilelerdenim hiç bir belirtim olmadı sadece kasık ağrısı çok yaşadım erken başladı hala yaşıyorum sizde durumlar nasıl kasik ağrısı var mı neler hissediyorsunuz