busra_22 Ayssunn Bende yeni başladım oraya gitmeye Elif başola gidiyorum. Kesinlikle tavsiye ederim çok kibar ve her detayı acikliyor.açıklıyor anlatıyor, seni dinliyor ve yaklaşımı çok sıcak samimi..
Semy busra_22 şuan da kendisi hala esenler medipolde mi? Birde muayene ücreti ve doğum ücretini biliyor musunuz?
Aynurgurkaynak Ayssunn böyle bir olay İle karşılaşmanıza üzüldüm açıkçası. Bende Tugba hocaya gidiyorum 31+4 üm şimdiye kadar bi problem yaşamadım. Kişiden kişiye değişiyor bence benimde bi tanıdığım memnun kalmamıştı Tuğba hocadan ama ben memnunum çok şükür
Aynurgurkaynak Ayssunn hem ondan kaynaklı hemde fiyatlara bayram sonrası zam geldi. Doğum ücretleri vs zamlandı
irem9797 Yesimm_G bende ondan memnun kalmadım bi kere gittim ama alttan muayenede canımı çıkardı resmen açıklaması yok hastaya para gözüyle bakıyor beni direk asagi git detaylı ultrason içinde randevu al diye gönderdi muayenesi 190 mu neydi detaylı ultrasonu düşünemiyorum bile
Yesimm_G Esenler medipol de ikili test yaptıran var mı? Ücretleri nekadar telefonla sorduğumda bilgi alamadım.
Yesimm_G Ayssunn benimde yaklaştı merak ettim randevumu değiştirdim bende elif hocaya gidince öğreneceğim ancak sanırım ☺️ Teşekkürler
Ayssunn Yesimm_G devlet hastanesinde yapılıyor diye biliyorum yine de tercih sizin :) ben 31. Haftadayım yaptırmadım ikili tarama testi
Yesimm_G Elif hocaya muayene oldum, olumlu geçti muayenem ancak kendisi artık ayda 7 gün sadece hastanede bulunacakmış 🙈 başka bir doktora takipli olmamın iyi olacağını belirtti var mı aranızda esenler medipol de başka bir op. doktor önerebilecek 😌
Eda-1997 Yesimm_G aaa öyle mi bende ilk kez cumartesi günü gidicektim çok iyi bi doktor olduğunu duymuştum bu beni biraz üzdü 🥺
Yesimm_G Eda-1997 bende buradan öyle duyup ilk kez gittim bugün içimede sinmişti ancak değiştirmek durumunda kalacağım 🙈
fatma-kpnk Ayssunn ben Elif başola gidiyorum en başından beri ama şimdi çok saçmaladılar yıllık izin nöbet ertesi izni bilmem ne şeker yüklemesi yaptım doktoru bulamadım yerinde bi türlü
Yesimm_G Ayssunn teşekkür ederim, bir sonraki muayenede Royale hanıma gideyim bende birkaç yerde daha olumlu yorumlarını görmüştüm 😊 umarım hayırlısı olur 🌸
HavvaAtasoy Ayssunn valla bildiğim tek şey fatma bilgehana asla gitmeyin robot gibi suratsız değişik biri
Ayssunn HavvaAtasoy hastanedeki en iyi doktorlar öğretim üyesi fiyatları çok pahalı 😂 diğerleri hep suratsız veya bir sorunu çıkıyor
HavvaAtasoy Ayssunn Bide acil bir şey olsa size nasıl ulaşıcam dedim hastaneyi arıycaksın dedi bi kere gittim bir daha Allah düşürmesin Türkiye hastanesine gidiyorum şuan çok memnunum
Ayssunn HavvaAtasoy evet özel numara vermiyorlar diğer hastaneler veriyor , biz bunlara bağlanana kadar doğururuz 😂