_edaa bir kere kendi doktorum orada olmadığı için ona muayene olmak zorunda kaldım bebeğin ense kalınlığına bakacaktı , sürekli kendi doktorunuza gitseydiniz daha önce bana gelmediğiniz için ben bilemem falan diyordu bende sisteme her şey kayıt oluyor orada gözüküyordur dedim, sizin kendi doktorunuza gitmeniz lazımdı falan dedi bende kendi doktorum hastanede olmadığı için ve bugün bakılması gerektiği için size geldim falan dedim bir surat bir surat sanarsın Tuğba hanımla arasında sorun var onun hastalarına bakmaya gıcık oluyor gibi 😂😂 bir de benden önce 2 kişi girdi ikisinin de eşini içeri aldı ben sorduğumda maalesef alamıyoruz dedi