Yesimm_G gittiğimin en başından beri fazla içim sinmiyordu, doğru düzgün açıklama yapmıyordu. En son 20 haftalıkken bebeğimin kafasında kist çıkmıştı ilk gebeliğim bana kist hakkında hiç bir bilgi vermeden sanki bebeğin kilosunu söyler gibi kafasında 2 tane kist var dedi başka hiç bir şey demedi bende nasıl yani bu normal mi her bebekte oluyor mu geçiyor mu diye sorduğumda dediği şey hayır her bebekte olmuyor. Başka hiç bir şey söylemedi şok oldum kist hakkında bilgi vermedi nedenini çözümünü nasıl bir yol izlemem gerektiğini bile söylemedi. O zamanlar eşimle neler yaşadığımızı bir biz biliriz bir Allah, ilk gebeliğimiz bilgimiz yok o kadar kötü zamanlar geçirdik ki sonra ben hastanemi değiştirdim 30. Haftadayım şuan şuana kadar başka hastaneye gidiyordum doktor o kadar önemli bir etken ki o dönem kaç tane doktora gittik hepsi kistin önemsiz olduğunu 1 ay içerisinde geçeceğini vb içimi rahatlatacak şeyler söylediler zaten 25.haftaya geldiğimde çok şükür gitmişti kistler. Dediğim gibi doktor önemli ben hiç memnun kalmadım yine siz bilirsiniz üst komşumda çok memnun kalmış o doktordan değişiyor işte