38+4 olduk 🐣 bende devlette doğum yapacağım Allah’ın izniyle inşallah 🙏 son hafta doktorum maalesef izne ayrıldı ve iki hafta yokmuş başka bir doktorda doğum yapmak zorundayım ama Allah’tan bu doktorda iyi birine benziyor benimle çok açıklayıcı konuştu çarşamba günü inşallah her şey belli olacak haftası önde gidiyor diye alabilirim demişti ama çatı muayenesi yapmadı belki o gün yapar karma karışık duygularım çok heycanlıyım bir an önce sağ salim kavuşmak istiyorum son günler hiç çekilmiyor her şey çok zorlaştı çünkü 😔