oznuryakup44 Doktora baglı bence Ben hep takibimi özelde yaptırdım dün gittim gayet ilgiliydı Doktor memnun da kaldım ,Ücretler çok arttı çünkü sezeryan olcam için orda yapmayı düşünüyorum onun yerine çocuguma harcıyacagım paramı,aynı acıyı hissedicem sonuçta farketmiyor yani