Deryabelinay Kızlar Zeynep Kamil hastanesi de doğum yapan veya yapacak olan varsa beni bilgilendirirse sevinirim 🤗
Miniktekmeler57 Deryabelinay aman aman sakin ölüyorum desen sakın gitme o hastaneye Allah’ım dusurmesin inşallah ben 4 sene dikişlerim patlak gezdim hep aktı dikislerim yaaaa nalet gelsin o hastaneye Ümraniye eğitim gayet iyi suanlik
Hilalyrdkl Zehra159 ne zaman yapılıyor acaba bu kaçıncı hafta da ? Ve her hastane yapıyor mu ? Bende devlete gidiyorum ama ablama sordum o da oraya gitmişti hamileyken ona yapmamışlar . Bu önemli diye biliyorum
Zann2606 oznuryakup44 ya bende malesef şartlar gereği devlette yapicam ama gerçekten ilgisizler hiç bi soruya doğru düzgün cvp vermiyorlar azarlayani da cabasi
Zehra159 Hilalyrdkl Bana 37. Haftada yapıldı. Ama çatı muyanesi doktordan doktora fark ediyor. Kimi doktor 37.haftadan sonra çatıyı kontrol eder kimi doktor ise doğum sancısı geldiği zaman kontrol eder. Biraz da doktora bağlı aslında zorunlu bir şey değil.
BurcuSahin Merhabalar, Kanuni Sultan Süleyman eğitim ve araştırma Hastanesi’nde dogum yapacak olan var mı?
Ozge13 BurcuSahin merhabalr daha once hic Konturolle gittiniz mi kanunide doktorların değişimlerini söylüyorlar nasil ilgililer mi
Deryabelinay Miniktekmeler57 Muayne için gidiyorum eşim 4. Ayimiza girdik eşim artık özele geçelim diye ısrar ediyor en iyisi onu dinleyeyim sonra dan pişman olmamak için teşekkürler size de çok geçmiş olsun 🤲
Zann2606 oznuryakup44 hiç korkmayın onlar size sert olursa sizde sert olun baş hekimlik var şikayet edilme korkuları da oluşuyor hemn ben ankara etlik zübeyde gittim niye çocuk yaptın diyi ilk bebeğim istedim yaptım dedim hesap mi vereceğim 😂şehir hastanesine gidiyorum şimdi doktorum iyi o yoktu izinliydi bi doktor bakti oda bebeğin down lü dedi söyleyiş tarzı hoş değildi bunuda yüzüne vurdum
oznuryakup44 kubratskya_ inat bir kızım olacak ufak tefek ağrılar oluyor bide aşağıya baskı çok oluyor senin kinin cinsiyeti ne
aselnannesi oznuryakup44 Canım bende devlette doğum yapicm sezeryan olucak çok şükür doktorum olsun hastane ortami olsun cok iyi biraz sans isi
oznuryakup44 aselnannesi hastane ortamı bzimkide fena değil ama ebeler çok anlayışsız oluyor diyorlar