oznuryakup44 ebeler yaptırıyor zaten. İnsaflı ebe olursa ne ala. Bende direk doğum içim devlete gittim ebeler ilgilendi. Öyle azarlama falan olmadı iyiydi yani ilgilendi ler falan. Ama eliyle muayne ederken kibar davranmıyorlar tabi hemen olsum bitsin gibi hırpalıyorlar🤦♀️birde bu hastaneden taburcu etöek için yine alttam muayne ediyor ya o benim kabusum oldu zaten hiç dikiş mi var acımı var demedi çok sinirlenmiştim. 2 sene gitmedim o hastaneye. Ama şimdi ikinci gebeliğim mecbur kalırsam gidicem umarım değişmiştir durumlar kişiler