Fersah annesininpirensesi yarın öğrenicem kilosunu ☺️ 2 hafta önce 2550 idi. Minik bir bebiş olucak dedi doktorumuz. Sağlıklı olsun da minik olsun 🙏☺️sizin kaç kilo şuan.
Didem_678 ozlmakdmr Zeytın yagı sürdüm şimdi bende ilk gebeligim de bu agrı vardı bundan da var zor vallahi
annesininpirensesi Fersah 2800 bıraz az kılo almıs dedı bende sorun yok ıkı kızımda 2800 dogmustu dedım guldu bu arada doktorum kızlarımında doktoruydu ılk basta demıstı oglusunda ufak tefrk dogar kılolu bekleme bunyenden kaynaklanıyo demıstı boylar 50 cm oluyo ama
Fersah annesininpirensesi ee çok iyi o zaman ☺️ napalım bizim bebişlerimiz de minik olsun doğunca kilo alırlar sağlıkları yerinde olsun da 😍🥰🙏
Fersah annesininpirensesi ben doğum yaptım bugün ☺️🤭🙈 nişanım geldi evde kontrole gelecekten gelir gelmez sezaryene alındım ☺️🥰 2970 gram doğdu oğluşum🙏🥳🥳🥳🥰🥰 uyuyo yanımda mis kokulum 🙏🥺🥰🥰😍
Zbytgce Meyraise benim son regl tarihime göre ben de 6+1 deyim ama doktora gittim daha çok küçük haftaaya yine gel dedi siz doktora gittiğinizde neler yaşamıştınız. Bol su içtirip öyle gördüler keseyi.
Meyraise Zbytgce bende ayın 14′ünde gittim doktora ilk, henüz çok belli belirsiz görünüyor haftaya yine gel idrara çıkmadan bakalım dedi doktor ama covid oldum…gidemedim… 🥲 Normal yanı su an görünmemesi ☺️
kalbimin_cicegi Serife_12 kilo evet çok sorun oluyor. 92yle hamile kaldım ama şuan 89a düştüm. Yine de fazla geliyor artık kilo. İlk gebeliğimde tecrübelendim her şey süt yapıyor diye yemeyeceğim artık 😂
Serife_12 kalbimin_cicegi Aaa hamilelikte nasıl verdin ben 59 hamile kaldım şuan 83 üm ilk hamileliğinde 75 ile hamile kalmıştım 83 le doğum yaptım bunda doguma heralde 90 a yaklaşırım
poyrazinannesi3547 ozlmakdmr zaman geçmiyor 20 +2 haftalık olduk az önce tetanoz aşısı yaptırdım inşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimizde bebişlerimizi🤲🏻
Reyhanselim Hilal5455 bilmiyorum geçen hafta gittiğimde haftaya gün almaya gel demişlerdi bu hafta tam 37 olunca gitcem 38 de alsınlar istiyorum ama bakalım ne dicekler