Rbkny ozlmakdmr 38+4 agrı sancı halsizlik birde üstüne grip kotu durum yani nasipse cuma günü dogum💃🙏🏻🥰
Kaderberatmelek Rbkny aynıyız 🤭😍senin ki.sezaryan galiba benim 40 haftayı tamamlamaya daha 10 gün var 9 ay bitmesine de 3 gün
Reyhanselim Hilal5455 bilmiyorum geçen hafta gittiğimde haftaya gün almaya gel demişlerdi bu hafta tam 37 olunca gitcem 38 de alsınlar istiyorum ama bakalım ne dicekler
1fatosss gamzosgamzos uygulama 5+1 gosterior henüz keseyi görmedik yarın görücez inşallah siz keseyi gördünüz mü
kalbimin_cicegi ozlmakdmr 33+5 olduk 20li haftalardan beri ağır geliyor 😂 ne uyku var ne düzgünce yatma 😂
Serife_12 kalbimin_cicegi 33+2 bende bendede aynı sıkıntılar var gece uykuları haram oldu iyice ilk başlarda düşük riskimden dolayı rahatsızdım şimdi de kilodan dolayı ve bebeğin büyümesinden dolayı
Gulsgnc 9+1 bulantı ve halsizlik hicbir şey yapasım yok Zaten gurbetteyim hiç arkadaşım yok evden cikmiyorum off ya tek arkadaşım bebegim
ozlmakdmr Gulsgnc valla ben tam anlamıyla tekmesini 21 haftalıkken hissettim o gün bugündür bir fiil dayak yiyorum 😂😂😂
Rbkny Kaderberatmelek evet benimki sezaryan gönül isterdi normal ama şartlar izin vermiyor malesef 😅😂😂
Didem_678 ozlmakdmr Ah canım beni anlattın inan uyuyamıyorum kaburgamın acısında yürüyemiyorum sıcak bir yandan ters duruyor oğlum onun için böyle kötüyüz galiba Neyse ki az kaldı günler geçseydi😊
Didem_678 ozlmakdmr Zeytın yagı sürdüm şimdi bende ilk gebeligim de bu agrı vardı bundan da var zor vallahi
kalbimin_cicegi Serife_12 kilo evet çok sorun oluyor. 92yle hamile kaldım ama şuan 89a düştüm. Yine de fazla geliyor artık kilo. İlk gebeliğimde tecrübelendim her şey süt yapıyor diye yemeyeceğim artık 😂