Gamzesariiii ya evet bazı hamileler 40 hafta hatta 41 hafta bekliyorlar ama bn o kadar beklemek istemiyorum. Her lavaboya girdiğimde belki nişanım gelmiştir diye umut ediyorum. Biliyorum biraz erken ama çoğu kadın bu haftalarda sezeryanda yapıyor normal doğumda 😘😘