Kubra_dmrr 35+2 olduk 34 te nstde sancım çıkmıştı ara ara 40 ve biraz üzeri cuma yine kontrolüm var bakalım ne olacak 🤦🏻♀️🙋🏻♀️ Son 20 sezaryen olacağım