Gamzesariiii en son 35+3 de gittim nst de sancı falan çıkmadı diğer gün başladı kaşık ağrısı ve bel ağrısı bazen de üst bölgelere we yan taraflarımada vuruyor we suan 36+2 yiz 35+4 den beri devam edio ara ara girio bide oğlum olduğundan hareketli aşırı hemde bi sağda toplanıoluo taş gibi sertleşio bi solda oluo sertleşme doguracammi acaba :) randevumda yarın bakalm ne diyck dokör 35+3 de gittiğimde 3150 ydi kilosu