AEmine hastanede bi iğne vurdular adını bilmiyorum 2 gün hastanede yattım zaten sürekli serum takılıydı progestanı fitil olarak kullanıyorum plasentam rahim ağzını tıkamış tamamen bebekte baskı yapıyor bu yüzden yoğun kanama oluyormuş riskli durumda şu anda size de çok geçmiş olsun bu arada doktor yatmamı söyledi sizde mümkün olduğunca ayaklarınızı kaldırıp yatın