rumeysatok valla daha iyi bir doktora gidin rahim ağzı ölçümünüzü yapsın,servikal yetmezlik varsa serklaj yapsın.Devlet yapmıyor serklajı 5 kayıplı gebeye bile yapmıyorlar anlamıyorum bu devleti zaten.Ben de aynı sorunları yaşadım hep özele gitmeme rağmen doktorlar bulamadı neyim var en son bir doktora gittim o buldu doğum başlamış resmen yatışım yapıldı hemen serklaj oldum.Sonrasında sürekli yattım 34+6 olduk hamd olsun,siz de vakit kaybetmeyin hemen bugün başka bir doktora gidin özele.Rabbim yardımcınız olsun,bebeğinizi size bağışlasın🤲🏻