Hanımlar 19+4 günlük hamileyim 4 gün önce yoğun kanamayla hastaneye yattım doktor doğum gerçekleşebilir ama bebek mümkün değil yaşamaz değil sürekli yatacaksın dedi dün hastaneden çıktım kayınvalidem bakıyor hiç kalkmadan yatıyorum ama bugün yine kanamam başladı bebeğim daha çok küçük doğarsa yaşaması mümkün değil ne yapacağımı şaşırdım başına böyle birşey gelen var mı aranızda doktor yatmam gerektiği dışında bişey demiyor ne yapmam gerekiyor sizce 😭😭