CansuCaTurkmen canım benimde 6. Haftamda kırmızı kan gelmişti. Yerleşme kanaması dediler. Düşük riskini başladı 12. Haftada kendimi biraz yorunca yine kanamam oldu. Doktor bı sebep bulamadı. Progestan kullan bol bol dinlen dedi. Çok şükür 21. Haftaya geldik ama hala dikkat ediyorum eşim temizlik falan yaptirmiyor bana. Sende bol bol dinlen ve dua et 🙏